13% EXTRA op artikelen gemarkeerd met ‘13% EXTRA’ Ontdek nu
CHRISTMAS IS CALLING – Ontvang 13% extra voordeel op geselecteerde artikelen met de onderstaande actiecode! Producten waarop de korting geldt, zijn gemarkeerd met ‘13% EXTRA’.
Geldig t/m 14-12-2025
Kopieer de code en plak deze in het veld "kortingscode" in de winkelwagen.
*Actie geldig van 09-12 t/m 14-12-2025. Deelnemende producten zijn gemarkeerd met het label ‘13% EXTRA’. De extra korting wordt in de winkelwagen toegepast na invoer van de code XMAS13. Zolang de voorraad strekt. Eenmalig per klant en bestelling. Niet combineerbaar met andere acties. Korting niet achteraf toepasbaar.
Geboren: 16 december 1946.\
Beroemde werken: Ananaslamp, Illumin-lamp, New Worker-hanger en bekroond product- en grafisch ontwerp.\
Onderwijs: Grafisch ontwerper.
Frank Kerdil werd geboren in Odense in 1946. Opgeleid als grafisch ontwerper was hij van 1984 tot 1998 mede-eigenaar van een reclamebureau, waar hij ongetwijfeld zijn esthetisch gevoel en ontwerpvaardigheden heeft aangescherpt - en in 1998 werd de kiem gelegd voor een carrièreswitch toen Kerdil zich ging richten op productontwerp.
Hij richtte zijn eigen bedrijf op en begon met van alles te werken, van het ontwikkelen en ontwerpen van ideeën tot producten en concepten - en soms gaf hij zelfs lezingen over creatief denken. Het zou echter één specifiek bedrijf moeten zijn waar we Frank Kerdil in de lampenwereld van kennen: namelijk DybergLarsen.
Bij DybergLarsen creëerde Kerdil de altijd populaire Pineapple lamp. Deze prachtige lamp begon zijn leven als hanglamp, maar is nu verkrijgbaar in een groot aantal varianten. Er zijn hanglampen, tafellampen, vloerlampen en zelfs wandlampen. Pineapple maakt gebruik van vierkante borden die, wanneer ze met elkaar verbonden zijn, op een ananas lijken - en DybergLarsen en Frank Kerdil hebben de iconische vorm steeds opnieuw vormgegeven, zodat je vandaag de dag de ananas met bladeren of zelfs ondersteboven kunt krijgen.
De ontwerpen van Frank Kerdil hebben altijd bestaan rond zijn mantra "Als meer van hetzelfde niet genoeg is." Deze zin komt neer op de eenvoudige stelling dat er een goede reden moet zijn om een nieuw product te maken, waarbij het kan gaan om kleine veranderingen zoals functie, materiaalkeuze, productiemethode, toepassingsgebied, vorm of iets dergelijks.
Deel je foto's met @lampemesteren
Inspireer en laat je inspireren, van het ene unieke huis naar het andere. Tag je foto's met #yesLampemesteren en wie weet zie je jouw huis hier terug!