Koopvoorwaarden

Met wie handelt u?

U handelt met Lampenmaster.be, een afdeling van Lampemesteren A/S.

Ons hoofdkantoor bevindt zich in Ringkøbing (Denemarken)

Lampenmaster.be
Birkmosevej 18
6950 Ringkøbing
Denemarken

BTW-nr: DK-24210081
E-mail. Info@lampenmaster.be
Tlf. +32 28 08 85 48

Koopvoorwaarden

Bij handel op deze website accepteert u automatisch de onderstaande voorwaarden. Wij raden u daarom aan om de voorwaarden grondig door te lezen voordat u met een bestelling bij ons plaatst.  

Leveringstijden

Opmerking – Houd er rekening mee dat leveringstijden een indicatie zijn van de levertijd die de leverancier ons heeft vermeld. Het kan voorkomen dat sommige producten tijdelijk in nalevering kunnen zijn, daarom kan het iets langer duren dan dat het is verwacht. Vooral voor de buitenlandse producten kan dit het geval zijn. Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op, wanneer de leveringstijd bij ons bekend is.

Lees hier meer

Palletzendingen:
Sommige artikelen moeten vanwege de breekbaarheid en/of de grootte van het artikel op een half pallet geleverd worden. Palletzendingen kunnen niet bij een parcelshop worden afgeleverd, maar alleen als bezorging op een particulier- of zakelijk adres.
Afleveren gebeurt met handtekening voor ontvangst. Palletzending worden geleverd op de stoep.  Zorg er hierbij voor dat de koerier gemakkelijk op het afleverpunt kan komen. Het moet mogelijk zijn om stoepranden te leveren op vaste grond en dus niet op gras of kiezel, omdat dit de staat van het product kan beïnvloeden.

Aankoop van producten

Als u uw gewenste producten in uw winkelwagen heeft verplaatst, dan moet u uw persoonlijke gegevens invoeren, zoals gegevens van naam, adres en betalingsinformaties. Als alle gegevens zijn ingevuld, dan zult u van ons een bevestiging van uw bestellingen per e-mail ontvangen. Let op, dit is niet uw definitieve factuur.

Hierbij ontvangt u uw link, hiermee kunt u uw bestelling volgen. Met uw link wordt u op de hoogte gehouden over de nieuwste wijzigingen van uw bestelling(en) de leveringsstatus van uw producten etc.
Zodra wij uw betaling hebben ontvangen en uw product in ons magazijn is geregistreerd, dan ontvangt u van ons een e-mail voor de levering van uw product(en). In uw e-mail zullen wij uw persoonlijk pakketnummer vermelden. Hiermee kunt u uw pakket altijd volgen. In uw e-mail kunt u ook de factuur vinden. Lampenmaster.be zal het bedrag van uw aankoop nog niet van uw bankrekening afhalen, totdat het item is verzonden vanuit ons magazijn.

Als u een vraag heeft over de aankoop van uw producten bij Lampenmaster, of als u graag persoonlijk geholpen wilt worden, dan bent u meer dan welkom om met onze vriendelijke klantenservice contact op te nemen, dit op werkdagen tussen 9:00 en 15:00 op telefoonnummer +32 28 08 85 48. U kunt ons ook mailen via info@lampenmaster.be Wij staan klaar om u verder te helpen. Kijk ook naar FAQ, hier kunt u een hoop antwoorden op uw vragen vinden.

Betaling

Bij Lampenmaster.be is het mogelijk te betalen met de volgende  betalingsmethoden: IDEAL, Maestro
Alle prijzen zijn bij Lampenmaster in euro`s vermeld, dit is inclusief 25% BTW.
Bij betaling met creditcard schrijven we het gereserveerde bedrag binnen 2 bankwerkdagen van je rekening af.

U kunt ook betalen via Paypal.
De betaling van uw product gebeurt zodra we voor u factureren.

Het is ook mogelijk om te betalen via een bankoverschrijving. We verzenden uw producten zodra wij uw betaling hebben geregistreerd in ons systeem.

Privacybeleid

Bij Lampenmaster verzamelen en gebruiken we een aantal persoonlijke gegevens over uw aankoop bij ons.

Hieronder vindt u ons privacybeleid, dit kunt u gebruiken als u meer te weten wilt komen over hoe we met uw persoonlijke gegevens omgaan.  

Hier is te lezen over hoe Lampenmaster omgaat met de Algemene Verordening Gegevensbescherming, per 24 mei 2018.  

Lees hier over ons privacybeleid

Cookies

Lampenmaster.be maakt gebruik van cookies om de websites en de functionaliteit ervan te optimaliseren, hierdoor willen we uw bezoek bij ons vergemakkelijken.
U kunt op elk moment uw cookies verwijderen van uw computer, dit is afhankelijk van uw browser.

Facebook advanced matching
Door het accepteren van marketingcookies, stemt u in met het gebruik van Facebook Advanced Matching, waarmee onze Facebook advertenties toekenning en het bijhouden van conversies worden verbeterd. Wij verzamelen en delen versleutelde informatie met Facebook (Meta) op basis van uw naam, telefoonnummer, e-mailadres en adres. Deze informatie wordt vervolgens door Facebook gebruikt om uw profiel te identificeren en vervolgens doelgroepen met vergelijkbare mensen te creëren. U kunt zich op ieder moment afmelden voor marketingcookies via ons cookiebeleid.

Google Ads Enhanced ecommerce
Door het accepteren van marketingcookies, stemt u in met het gebruik van uitgebreide conversies van Google Ads, wat onze Google Ads toekenning en het bijhouden van conversies verbetert. Wij verzamelen en delen versleutelde informatie met Google (Alphabet Inc.) op basis van uw naam, telefoonnummer, e-mailadres en adres. Deze informatie wordt vervolgens door Google gebruikt om uw Google profiel te identificeren en uw aankoop te volgen. U kunt zich op ieder moment afmelden voor marketingcookies via ons cookiebeleid. Daarnaast kunnen Google gebruikers bepalen welke advertenties ze zien in de services van Google, waaronder Klantenmatch advertenties, onder de advertentie instellingen van Google.

Log statistiek

We gebruiken een log statistiek bij Lampenmaster.be wat betekent dat een statistiek-systeem informatie verzamelt, dit geeft een statistisch beeld over het aantal bezoekers en waar ze op de website hebben gekeken.

Koopvoorwaarden

Wij leveren in heel Nederland met GLS en DPD, Postnord. U betaalt geen verzendkosten bij een bestelling boven de €99,-

De verwachte leveringstijden van de producten dat op voorraad zijn in de gewenste kleur/variant zijn vier tot vijf werkdagen. Er is een verwachte leveringstijd voor elk product dat niet op voorraad is. U kunt altijd uw bestelling volgen via de link die wij aan u hebben verzonden. Als uw product niet aan de leveringstijd kan voldoen, dan wordt u hierover geïnformeerd. Bij een bestelartikel is de productietijd te vinden in de artikeltekst. De productietijd is niet de daadwerkelijke levertijd. U moet vanuit gaan dat er nog een aantal dagen erbij kunnen komen.

Als er een vertraging is bij het postkantoor dan kan lampenmaster.be niet verantwoordelijk worden gesteld.

Wij verzenden alle producten als een pakketpost, dit maakt het opsporen van het pakket makkelijker, bij het ontstaan van problemen, of een vertraging. Bepaalde artikelen moeten met een halve pallet verzonden worden, dit is afhankelijk van het gewicht van het pakket, de maat van de lamp of de kwetsbaarheid van de lamp.

U moet uw pakket bij ontvangst goed controleren, voordat u dit monteert. Lampenmaster.be kan niet verantwoordelijk worden gesteld, als u niet binnen twee tot vier dagen na ontvangst van uw pakket reageert. U moet uw pakket altijd op juistheid controleren.        
Als uw pakket of uw product is beschadigd, dan moet u dit melden met de link die wij aan u hebben verzonden. Hier wordt u door verschillende stappen geleid, waar u onder andere afbeeldingen moet uploaden. Uw verzoek wordt hierna door het klantenservice team in behandeling genomen. Wij doen ons uiterste best om uw verzoek zo snel mogelijk in behandeling te nemen.

Wij verpakken uw producten altijd zorgvuldig, zodat een mogelijke schade op uw product kan worden voorkomen.    

De regels van het gebrek aan kooprecht kunnen hier van toepassing zijn. (§8, stk. 1, nr. 14)

Prijsgarantie

Bij Lampenmaster.be garanderen wij u de beste prijs van al onze producten uit onze ruime collectie.
Voor het garanderen van een terechte prijsvergelijking, moet u voldoen aan de volgende eisen, voordat u contact met ons opneemt:

  • Het product moet gemarkeerd worden met een prijsgarantie icoon.

  • Het product moet op voorraad zijn, en leverbaar zijn. Het goedkopere product, die u heeft gevonden moet in dezelfde maat, en kleur zijn.

  • De prijzen die worden vergeleken, moeten een totale prijs bevatten, inclusief een levering met btw.

  • Uw product moet aan de regels van de Nederlandse kooprecht voldoen. (douane en btw)

  • Uw document moet duidelijk aangeven waar het product anders gekocht kan worden, en voor welke prijs. (incl. btw) Uw document kan een link zijn, afbeelding van een fysieke reklame, -of dergelijke. (Wij behouden ons het recht om eventueel aanvragen af te wijzen, dit kunnen e-mails, of mondelinge kortingen bevatten).

  • De producten die u bij Lampenmaster koopt is inclusief levering met lichtbronnen. Wij vergelijken altijd de prijzen exclusief levering met lichtbronnen, als dit wordt geëist.

  • We vergelijken de korting die u bij een andere dealer heeft gevonden. Is het een vereiste, dat het product opgehaald moet worden? Dan vergelijken we hierop weer de prijzen inclusief levering, met eventueel lichtbronnen.

  • De prijsgarantie geldt voor reële producten die aanwezig zijn, en geen aankoop die bijvoorbeeld in de rij staat voor het ontvangen van een korting, of een korting van aankoop/bundel producten, en of een korting met een begrenst aantal/tijd producten per klant of dergelijke. Een prijsgarantie geldt niet alleen bij een melding van onze klantenclub, of een lidmaatschap van een inkoopvereniging, en of dergelijke, voor het ontvangen van eventuele kortingen.

  • Het product moet aan de Deense regels van btw, en douane voldoen.

  • De prijsgarantie vervalt na 14 dagen, vanaf uw aankoopdatum.

  • Dit geldt niet voor uw speciale leveringen, die naar uw huisadres zijn geleverd, of bij bestellingen buiten de algemene voorwaarden.
  •            
  • Wij bieden 100 % prijsgarantie, dit is zonder een gratis gloeilamp. Echter als dit ook niet is inbegrepen in de aanbieding, die u bij een andere dealer heeft gevonden.


  • De prijsgarantie kan niet worden gecombineerd met andere aanbiedingen.

    Let op – We behouden ons het recht, bij het aanschaffen van het product, hiermee willen wij aan de bovenstaande eisen voldoen.

    Als u binnen 14 dagen, na aankoopdatum van het product, deze bij een andere dealer goedkoper heeft gevonden, en aan de bovenstaande eisen voldoet, dan zullen wij het te veel betaalde bedrag terugbetalen. U neemt alleen contact met de klantenservice van Lampenmaster, dan willen wij het voor u regelen.    

    Contact ons op info@lampenmaster.be of via ons telefoonnummer +32 28 08 85 48 op werkdagen van 9:00 tot 15:00. U kunt ons ook bereiken via onze chat.

    Retourrecht

    Bij Lampenmaster.be bieden wij 100 dagen volledige retourrecht vanaf de ontvangstdatum van uw producten. Uw verzoek voor een retournering dient u in, bij de link die u van ons heeft ontvangen. U zult hierna snel een retourlabel van ons ontvangen. De retourlabel kost €12,-, dit bedrag wordt met het tegoed bedrag van uw geretourneerde producten verrekend.  

    Let op: de geretourneerde producten moeten altijd verantwoordelijk en in de originele verpakking zonder schade terug verzonden worden. (schrijf niet op de verpakking, of gebruik geen overbodige tape gebruik. Bewaar altijd uw bon bij het terug verzenden van uw verpakking. Bij een retournering betaalt u alleen de kosten voor een retourlabel. Verkeerde of onverantwoordelijke verpakking van onze producten kan vrachtschade veroorzaken, dit kan tot gevolg hebben dat wij uw claim afwijzen. Onthoud daarom, dat u altijd zorgvuldig moet inpakken. U bent van harte welkom om met ons contact op te nemen voor advies en begeleiding over uw leveringen.      

    Heeft u een lamp besteld, waarbij u de keuze heeft gemaakt uit een gratis lichtbron of heeft de leverancier u een gratis lichtbron aangeboden, dan moet u bij een retournering de lichtbron ook retourneren.
    Heeft u de lichtbron niet geretourneerd, dan wordt het gehele bedrag hiermee verrekend.
    Als u bijvoorbeeld een lamp heeft gekocht met een waarde van 100 euro en een gratis lichtbron heeft ontvangen met een waarde van 5 euro, dan krijgt u 95 euro teruggestort op uw bankrekening.

    Uw bestelling moet zonder onnodige vertraging naar ons geretourneerd worden, graag binnen 14 dagen na vermelding van uw retournering. U bent zelf verantwoordelijk voor een juiste retourzending. Als het product is gemonteerd of er is slijtage, of tekenen van gebruik of schade aanwezig, dan hebben wij het recht om dit af te wijzen.  

    De producten moeten naar dit adres verstuurd worden:
    Lampenmaster.be
    Odinsvej 6 - Port 32-35
    6950 Ringkøbing in Denemarken

    Lampenmaster.be raad u aan om de producten als een pakketpost te retourneren. Op deze manier kunnen wij uw pakket volgen en er ontstaan geen twijfels over de vraag of het product is afgeleverd bij Lampenmaster.be
    U heeft ook de mogelijkheid om uw pakket te volgen zolang de levering nog niet heeft plaatsgevonden.  

    Sommige producten kunnen niet als een normale post verzending geretourneerd worden. Dit geldt voor grote, zware of onhanteerbare producten of als het gaat over een grote aantal hoeveelheden. De retourkosten bedragen naar verwachting, afhankelijk van de maximale prijzen die wij met onze partners hebben onderhandeld. Neem gerust met ons contact op als u een mogelijke schatting van uw retourkosten wilt weten.    

    Producten die op aanvraag worden geretourneerd, of zonder portokosten worden door Lampenmaster.be als niet verzonden beschouwd.

    Als wij uw product ontvangen hebben en dit goedkeuren, dan willen wij zo snel mogelijk uw terug te ontvangen bedrag overmaken, dit in overeenstemming met de consumentenovereenkomst paragraaf 2 stk. drie en vier. Wij betalen alleen het verschuldigde bedrag van uw product terug, dit in verband met het voorkomen van onwettig gebruik van gestolen creditkaarten. Heeft u uw product als cadeau ontvangen? Dan is het mogelijk om uw tegoed bedrag op een andere rekening te ontvangen. Vergeet niet om uw bankgegevens bij uw verzoek te vermelden. Bewaar uw bon als bewijs voor uw verzending. Zie hier, voor meer info over terugbetalingen.

    U kunt ook

    Als consument kunt u een klacht indienen voor het gekochte product. U kunt contact opnemen met Peder Frølund of Jørgen Bækgaard Andersen van Lampenmaster. Bent u nog steeds niet tevreden, dan kunt u uw klacht hier indienen, zie hieronder:

    Nævnenes Hus
    Toldboden 2
    8800 Viborg
    naevneneshus.dk

    Bent u woonachtig in een ander EU-land dan Denemarken, dan kunt u uw klacht bij de EU klachten commissie klachtportaalonline indienen, zie hier http://ec.europa.eu/odr

    Waarde verminderingen

    Als de consument de goederen heeft gebruikt, dan wordt dit gelijk gesteld aan bijzondere waardeverminderingen. Hanteert de consument de goederen buiten de toegestaande regels en de waarden van het product, waardoor de waarde van het product hierdoor is verminderd, dan behoud lampenmaster.be het recht om het retourbedrag te verminderen.    De waarde van het product wordt berekend met het verschil van de verkoopprijs en de waarde van de marktprijs, bij het retourzenden van uw aankoop.

    De marktprijzen worden berekend vanuit de marktprijzen in de detailverkoop via de webshops aan de klanten, en niet door de verkoop tussen de webshops, of verbruikers

    In sommige gevallen hebben de goederen gebaseerd op hun gebruik geen waarde. In dit soort gevallen heeft u geen recht om uw aankoopprijs te ontvangen.  

    Het pakket kan een grote rol spelen bij een waardevermindering.
    Als u het pakket opent/beschadigd of verliest, dan kan dit invloed hebben op de waarde van uw product, en als het pakket invloed heeft voor een wederverkoop, dan mag de prijs van een nieuwe verpakking in rekenig worden gebracht.

    Zie hier voor meer informatie over retourneringen van goederen

    Klachten

    Alle producten zijn aan de regels van de koopwet dat in kracht is voor 24 maanden als een klachtrecht. Het klachtrecht dekt niet wanneer er schade, fouten of slijtage is ontstaan als gevolg van verkeerd gebruik, gebrek aan onderhoud of normale slijtage.      

    Gebruik bij een klacht, fout, gebrek of bij ontbrekende leveringen de link die wij bij uw bestelling aan u hebben verzonden.
    Heeft u andere vragen? Neem gerust met ons contact op telefoonnummer +32 28 08 85 48 of via e-mail: info@lampenmaster.be

    Hier kunt u meer lezen over klachten en waar u uw orderlink vindt

    Wij vergoeden naar redelijkheid de verzendkosten

    In geval van klachten betalen wij de verzendkosten voor een teruglevering van uw product(en). Stuur uw producten niet retour, voordat wij uw retourzending goedkeuren.    

    De producten moeten naar dit adres verstuurd worden:
    Lampenmaster.be
    Birkemosevej 18
    6950 Ringkøbing
    Denemarken

    Wij vergoeden redelijk de vrachtkosten

    Als uw klacht gegrond is, dan vergoeden we uiteraard uw verzendkosten.

    De goederen moeten terugverzonden worden naar:                                                                                                              
    Lampenmaster.be                                                                                                                        
    Birkemosevej 18
    6950 Ringkøbing
    Denemarken

    Voorbehoud

    Lampenmaster.be neemt voorbehoud van de verkochte producten, die verkeerd gedrukt zijn, of waarbij leverancierveranderingen zijn ontstaan bij onze leveranciers, of dat er een vertraging is opgelopen die niet door Lampenmaster.be controleerbaar is.

    Cadeaukaart

    Uw cadeaukaart kunt u besteden bij de aankoop van onze designlampen, of onze accessoires. Op de cadeaukaart wordt geen naam vermeld, daarom kunt u het makkelijk aan iemand anders geven.

    Kortingen

    Kortingscodes of andere kortingen kunnen niet gecombineerd worden met een voordeelkaart of met andere kortingen, of met goederen die al een korting hebben ontvangen.