Waarom heb ik geen orderbevestiging ontvangen?Heeft u geen orderbevestiging ontvangen per mail, dan is uw e-mailadres mogelijk niet juist vermeld.
Bel of schrijf naar de klantenservice van Lampenmaster. Zij kunnen snel uw e-mail adres corrigeren. Het e-mail adres is
info@lampenmaster.beAls ik een product heb gekocht, wanneer wordt het bedrag dan afgeschreven van mijn bankrekeningnummer?Als het artikel is verzonden dan wordt het bedrag van uw bankrekening afgeschreven.
Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?Lampenmaster verzend alle artikelen met behulp van GLS en DPD.
U kunt kiezen voor aflevering van uw producten bij uw postkantoor, of voor een directe levering bij u thuis. Uw bestelling wordt binnen 5 dagen geleverd.
Heeft Lampenmaster.be een fysieke winkel?Ja, onze showroom is gevestigd in Ringkøbing Denemarken.
Hoe kan ik een klacht indienen?Als u een klacht heeft over uw product, dan kunt u op een snelle en gemakkelijke manier service krijgen door met ons contact op te nemen via
info@lampenmaster.beHoe kan ik mijn product laten repareren?Als u een klacht wilt indienen, dan kunt u gebruik maken van onze link dat u na uw bestelling van ons heeft ontvangen. Via deze link kan u een klacht voor uw product(en) indienen. U kan een klacht aanmaken, en zal hierbij stap voor stap worden begeleid. Wij nemen uw klacht zo snel mogelijk in behandeling, zodra wij uw verzoek hebben ontvangen.