Verzending en Levering

Leveringstijden

Let op – Onthoud, de leveringstijden zijn een indicatie van de verwachte leveringstermijn voor elke leverancier. Het kan voorkomen dat sommige artikelen tijdelijk in nalevering zijn, daarom kan de verwachte leveringstijd iets langer duren, dan u dit had verwacht. Het komt vooral voor bij het bestellen van reservedelen.
Via de link dat u na uw bestelling heeft ontvangen kunt u altijd op de hoogte worden gehouden over de verwachte leveringstijden van uw product(en).

Verzending en levering

Wij leveren onze zendingen door heel Nederland met GLS, DPD, UPS en DSV. We leveren gratis bij aankopen boven €99 als je GLS - PakketShop selecteert. De verwachte leveringstijden zijn vier tot en met vijf werkdagen, als uw gewenste product op voorraad is met de gewenste kleur/variant, anders is er een verwachte leveringstijd op elke gekocht product. Bij een product niet op voorraad, kan er eventueel één tot drie weken extra wachttijd bij komen, dit vooral bij unieke Italiaanse productvarianten.

In het geval van een vertraging van het vrachtbedrijf kan Lampenmaster.be echter niet aansprakelijk worden gesteld. Wij verzenden al onze goederen als een pakketpost, dit maakt het mogelijk dat we het pakket kunnen opsporen, als we problemen krijgen bij het verzenden van onze producten, of als uw pakket is vertraagd.    

Controleer uw producten

Controleer uw producten

Controleer uw producten bij ontvangst, en voor u het gaat monteren. Als het pakket, of de inhoud ervan is beschadigd bij het ontvangst van uw product dan moet u dit zo snel mogelijk vermelden via de link dat u van ons na uw bestelling heeft ontvangen. Hier wordt gevraagd om een afbeelding te verzenden van het pakket gemaakt buitenaf en binnenaf samen met de beschadigde lamp. Via de link wordt u op de hoogte gehouden over de verdere verloop.                                

Vergeet niet, vrachtschades moeten binnen twee dagen na ontvangst worden vermeld. Lampenmaster.be is niet verantwoordelijk voor de producten die beschadigd zijn tijdens transport. Wij verpakken altijd onze producten met grote zorg, zodat het risico van de transportschade minimaliseert. Wij doen ons uiterste best om uw klacht zo snel mogelijk te behandelen.

Bij het onstaan van problemen of vertragingen bent u welkom om met onze klantenservice contact op te nemen. Wij raden u aan het bestelnummer bij de hand te houden om de expeditie te vergemakkelijken.